پنجره دوجداره | پنجره upvc | پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره | پنجره upvc | پنجره دوجداره upvc

۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

تم تولد

انواع تم تولد و لوازم جشن تولد در فروشگاه اینترنتی روز شادی قابل خریداری و مشاهده است و شما می توانید جشن تولد فرزندتان را با انواع تم تولد های مختلف زیباتر و جذاب تر نمائید.

۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

اجاره ماشین عروس

موسسه ی weddingcar 10 دارای 10 سال تجربه در زمینه اجاره ماشین عروس می باشد. تمام ماشین های اجاره داده شده متعلق به موسسه و گل کاری آن در خود موسسه انجام می شود اجاره ماشین عروس خود را به راحتی در weddingcar  انجام دهید.

۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

خرید لیزر الکساندرایت

رعایت نکات مهم در هنگام خرید لیزر الکساندرایت بسیار ضروری می باشد زیرا خریداری لیزر نامرغوب می تواند به پوست آسیب بزند و همچنین نارضایتی مشتری را در بردارد. اما یک مشتری قبل از خرید لیزر الکساندرایت باید با نوع عملکرد و کارایی آن حتما آشنایی لازم و کافی را داشته باشد.

۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

خرید لیزر دایود

کسانی که می خواهند خرید لیزر دایود را انجام دهند حتما دقت داشته باشند که نوع عملکرد و کارایی آن را کامل بدانند و آن را مطالعه کنند و قبل از خرید لیزر دایود این نکته را بدانند که منبع دستگاه دایود بر خلاف دستگاه الکساندرایت که با لامپ تحریک می شود با جریان الکتریکی تحریک می شود.

۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

دندانپزشک کودکان

از یکی از دندان های شیری زودتر از موعد مقرر از دست رود دندانپزشک کودکان از یک فضا نگهدارنده برای نگه داشتن جای آن برای رشد صحیح دندان اصلی استفاده می کند. دندانپزشک کودکان کار درمان و مرتب سازی دندان ها و جلوگیری از آسیب های شدید دندانی کودکان را انجام می دهند.

۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

ایمپلنت

ایمپلنت دندان دارای پایه تیتانیومی می باشد که سازگار با بدن می باشد. از ایمپلنت های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی برای یک یا چند دندان استفاده می شود.

۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

دکتر ارتودنسی

یک دکتر ارتودنسی برای این که درمان موفقی داشته باشد باید از بهترین برند های مواد و وسایل و تکنولوژی روز استفاده کند. به علت طولانی بودن درمان ارتودنسی دکتر ارتودنسی باید دقت کافی را در این درمان به کار ببرد.

۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

متخصص ارتودنسی

بیمار می تواند قبل از مراجعه به مطب متخصص ارتودنسی بیماران و نمونه کارهای قبلی او را مشاهده کند. متخصص ارتودنسی متخصصی است که علاوه بر نظم دادن به دندان ها و زیبایی به آن ها به چفت شدن صحیح دندان ها به هم کمک کند.

۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

ارتودنسی- ارتودنسی

با توجه به این که امروزه تقاضا برای انجام ارتودنسی نامرئی بیشتر شده است و ابن درمان محدودیتی برای گروه سنی خاصی ندارد تقاضای بیماران برای انجام ارتودنسی نامرئی رشد قابل توجهی پیدا کرده است. 

۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho

طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند به منظور داشتن لبخندی زیباتر صورت می گیرد. اصلاح طرح لبخند شامل تغییراتی در فرم لثه، طول دندان و فاصله و برجستگی دندان برای  داشتن لبخندی هالیوودی انجام می شود. 

۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mihanortho mihanortho